• Πέρασε η πρόταση του Ολυμπιακού για τρεις ξένες, τρεις ομάδες υποβιβάζονται!

    Πέρασε η πρόταση του Ολυμπιακού για τρεις ξένες, τρεις ομάδες υποβιβάζονται!

  • Πρώτη και καλύτερη στον όμιλο η Εθνική Νεανίδων!

    Πρώτη και καλύτερη στον όμιλο η Εθνική Νεανίδων!

  • Συμφώνησε με Κάμπελ ο ΠΑΟΚ!

    Συμφώνησε με Κάμπελ ο ΠΑΟΚ!

  • Η Αλμπάνεζ στον Αθηναϊκό!

    Η Αλμπάνεζ στον Αθηναϊκό!

  • Βαριά ήττα των Κορασίδων στο πρώτο φιλικό με Πολωνία!

    Βαριά ήττα των Κορασίδων στο πρώτο φιλικό με Πολωνία!

rsts

Ασκήσεις Κοιλιακών

Thursday, 12 February 2009 18:15 Written by

Σας παρουσιάζουμε ένα απλό πρόγραμμα ασκήσεων που θα ισχυροποιήσει τη μέση, δυναμώνοντας τους κοιλιακούς και τους ραχιαίους μύες σας, θα βελτιώσει τη στάση του κορμού και, αν το συνδυάσετε με την κατάλληλη διατροφή, θα κάνει το στομάχι σας «πλάκα» και θα σμιλέψει τους κοιλιακούς σας.

Ασκήσεις Εκρηκτικότητας

Thursday, 12 February 2009 18:03 Written by

Συνδύασε ασκήσεις κάμψεων με τις ασκήσεις ταχύτητας για να γίνεις πιο εκρηκτικός.

Οι βασικές αρχές είναι:

1. Ξεκινάτε πάντα με ένα καλό πρωινό όπως: γάλα (1-2%)+ δημητριακά ολικής αλέσεως+ καρύδια+ μια μπανάνα

Η απόδοση ενός αθλητή και το πόσο ψηλά μπορεί να φτάσει σίγουρα επηρεάζεται πρώτα από τα γονίδια και μετά από την προπόνηση που κάνει καθημερινώς. Εν τούτοις, μια σωστή διατροφή με ορθές διατροφικές επιλογές μπορεί να μεγιστοποιήσει την απόδοσή του τόσο όσο στην προπόνηση όσο και στον αγώνα. Ένας αθλητής χρειάζεται ένα σχέδιο καυσίμων που να συμπεριλαμβάνει ένα σωστό ισοζύγιο από υδατάνθρακες, πρωτεΐνη, λίπος, αρκετές βιταμίνες και μέταλλα και το σωστό ποσό υγρών.

Page 771 of 771

thelofarmakeio

Αναζήτηση

videos

kleidarotrypa13

lines