rsts

Η περίοδος που έρχεται μετά τη λήξη των πρωταθλημάτων είναι η πιο σημαντική για την ατομική βελτίωση των παικτών μπάσκετ και πρέπει να δίνεται βάρος σε εξατομικευμένα προγράμματα προπόνησης μπάσκετ, ενδυνάμωσης, φυσικής κατάστασης και διατροφής προκειμένου να έρθουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Ο Κυριάκος Πουλίδης, καθηγητής φυσικής αγωγής και πρώην προπονητής της γυναικείας ομάδας ΑΕ ΠΑΠ, αναλύει στο WePlayBall όλα όσα θα θέλαμε να γνωρίζουμε για τις διατάσεις.

Ο καλύτερος και απλούστερος ορισμός για το μπάσκετ θα μπορούσε να είναι: «μπάσκετ είναι η σωστή εκτέλεση των βασικών». Όταν ένας παίκτης μπαίνει στο γήπεδο του μπάσκετ πρέπει να γνωρίζει ή να μαθαίνει πριν από οτιδήποτε άλλο πως πρέπει να πιάνει τη μπάλα του μπάσκετ και πώς να χρησιμοποιεί τα πόδια του (footwork).

Οι συμβουλές που θα διαβάσετε στο άρθρο αυτό έχουν χαρακτήρα ενημερωτικό και απαιτούν την στενή παρακολούθηση ενός γυμναστή κατά την εφαρμογή τους ώστε να αποφευχθούν τραυματισμοί.

Ασκήσεις Κοιλιακών

Thursday, 12 February 2009 18:15 Written by

Σας παρουσιάζουμε ένα απλό πρόγραμμα ασκήσεων που θα ισχυροποιήσει τη μέση, δυναμώνοντας τους κοιλιακούς και τους ραχιαίους μύες σας, θα βελτιώσει τη στάση του κορμού και, αν το συνδυάσετε με την κατάλληλη διατροφή, θα κάνει το στομάχι σας «πλάκα» και θα σμιλέψει τους κοιλιακούς σας.

Ασκήσεις Εκρηκτικότητας

Thursday, 12 February 2009 18:03 Written by

Συνδύασε ασκήσεις κάμψεων με τις ασκήσεις ταχύτητας για να γίνεις πιο εκρηκτικός.

Page 2 of 2

thelofarmakeio

Αναζήτηση

videos

kleidarotrypa13

lines